neděle 11. září 2016

Knižní výzva na rok 2016

Tak i já jsem se přidala do knižní výzvy. Sama jsem zvědavá kolik toho do koce roku přečtu. :-) Více informací naleznete zde. :-)





1. Ranhojič - Noah Gordon
2. Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
3. Andělé a Démoni - Dan Brown
4. Druidský král - Norman Spinrad
5. Hraničářův učeň 1. - John Flanagan
6. Hraničářův učeň 2. - John Flanagan
7. Hraničářův učeň 3. - John Flanagan
8. Hraničářův učeň 4. - John Flanagan
9. Hraničářův učeň 5. - John Flanagan
10. Hraničářův učeň 6. - John Flanagan






11. Hraničářův učeň 7. - John Flanagan
12. Hraničářův učeň 8. - John Flanagan
13. Hraničářův učeň 9. - John Flanagan 
14. Hraničářův učeň 10.  - John Flanagan 
15. Hraničářův učeň 11. - John Flanagan 
16. Hraničářův učeň 12. - John Flanagan
17. Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
18. Andělé a Démoni - Dan Brown
19. Druidský král - Norman Spinrad
20. Lučištník (Hledání svatého grálu) 1 - Bernard Cornwell


21.

2 komentářů:

Alatriel řekl(a)...

Koukám, že Hraničářův učeň jede :D Hodně štěstí ať to stihneš.
http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Serii HU jsem četla hned na začátku roku. :-) Musím dohledat kdy jsem co četla, prože tohle není určitě vše :-) Teď mám rozečtené 3 knihy. :-)

Okomentovat