středa 24. srpna 2016

Jsem noční můra knihkupectví!

Miluji knížky, čtu kdykoli a kdekoli. Některé knihy jsem schopná číst i vícekrát. Pokud mám dostatek času a klid, přečtu knížku i během jednoho dne. Jsem však noční můra knihkupectví!

Proč? Odpověď je prostá. Protože mám hrozný zlozvyk. :-) Když jdu odpoledne z práce, vlezu do knihkupectví. Procházím mezi regály a prohlížím si nové knížky. Pokud mě kniha hodně zaujme (dejme tomu například Husitská epopej), přečtu si i první stránku kapitoly. :-) - v této chvíli ve mně prodavačky začnou vidět slibného zákazníka, ale já za chvíli odcházím bez nákupu a knihkupci jsou zklamáni.

Druhý den ráno sednu v práci za počítač nadatluji do našeho knihovnického katalogu "Husitská epopej" a jdu z mé kanceláře rovnou do regálu s nadpisem "Historické romány", kde si knihu najdu (v tom lepším případě). V horším případě, když je knížka vypůjčená a není na poličce, si na knihu udělám rezervaci a počkám, až na mě příjde řada - knihovník ani knihovnice nemají výjimku. :-)

No a pokud se mi knížka moc líbí a usoudím, že ji bezpodmínečně musím mít, tak si ji objednám přes kolegyni, která má na starosti nákup knih pro knihovnu. :-)

Tak to dopadne, když pracujete v knihovně. :-)

Přeji krásný letní den!

2 komentářů:

Medvěd řekl(a)...

Každý musí využívat své zaměstnanecké výhody :). Ale jinak souhlas, jsi noční můra knihkupectví :D.

TlusŤjoch řekl(a)...

Já navíc oblejzám antikvariáty.
A utrácím.

Okomentovat