středa 9. března 2016

Omalovánky pro dospělé

Zdravím,

tak se zas po dlouhé době ozývám. :-)

Slyšeli/četli jste o omalovánkách pro dospělé (říká se jim také antistresové)? Když jsem to četla na netu poprvé, myslela jsem si, že je to zase nějaká ta hloupá reklama. :-D Ale není. Člověk si najde černobílý obrázek a jednoduše si ho vybarví - pastelkami, fixami, ... čím se mu chce.

Musím přiznat, že to dostalo i mě. :-D a má to mnoho výhod, protože cokoli co vyrábím (vyšívání, korálkování či háčkování), tak koukám na předlohu či návod do notebooku, ale u omalovánek spolupracujete s výpočetní technikou jen do té míry, že si pouze vytisknete obrázek (pokud si omalovánky koupíte, tak ani to ne :-) ). Vezmete si vybraný obrázek, pastelky, můžete si pustit oblíbenou hudbu a můžete začít! :-) Je to vhodné i pro člověka, který neumí kreslit (jako já :-D ). Vybarvování zvládne každý. :-)


Jak jsem psala, omalovánky si můžete koupit. Buď v papírnictví či knihkupectví, ale existuje mnoho omalovánek na internetu volně ke stažení třeba na www.pinterest.com.

Keltský strom života -Progresso


0 komentářů:

Okomentovat